Sergio Vallbona i Martínez està al capdavant d’Skiros (www.skiros.cat) des de l’any 2004 quan el va comprar al propietari que el va posar en marxa a Vilassar de Mar. En aquests moments, Skiros es troba al Polígon del Pla d’en Boet de Mataró en un local amb 200 m₂ de terrassa, 40 places d’aparcament i la mateixa ambientació de tota la vida. El seu èxit és fruit de dos ingredients bàsics ben combinats: la qualitat del producte i el bon tracte del personal. Poder-se prendre un Serpiente del Caribe, el número 1 en vedes, en un ambient tranquil on fer la copa després d’un sopar ja sigui amb amics, familiars o amb la parella és un plaer que ofereix aquest local de referència amb 33 anys d’història. Un local de referència a la comarca del Maresme i del Vallès Oriental on poder prendre còctels de dilluns a diumenge. Com va començar Skiros? A finals dels anys 60 a Barcelona, un tal senyor Coll va obrir 5 cockteleries hawaianes. Quan es va retirar les va vendre i cada encarregat va comprar el local. Un d’aquells encarregats anava molt al restaurant l’Atlàntida de Vilassar de Mar i va veure que després de sopar no hi havia cap lloc per anar a prendre una copa. Aleshores va ser quan va obrir Skiros al carrer Pau Casals de Vilassar de Mar. Al febrer del 2004, el vaig agafar jo i fins ara. Per què us vau traslladar a Mataró? Per un tema de lloguers, pel mateix preu podíem triplicar els m₂, disposar de terrassa i d’aparcaments, un fet indispensable avui en dia. A més estem en una de les zones d’oci de referència a la comarca. Quin tipus de client teniu? A prendre un còctel al Skiros hi ve tot tipus de gent, des de joves a gent gran, grups d’amics, parelles. La gent valora el producte que és bo, per exemple, el coco el fem nosaltres i la grosella ens la fan especialment per nosaltres. I també el bon tracte, tenim música ambiental tranquil·la i així es pot parlar en un ambient agradable. I quin tipus de còctels teniu? El còctel hawaià té una base de sucs de fruita i després l’alcohol però també en tenim sense, de secs, de dolços, de semisecs… Els servim amb canyetes llargues i amb copes fetes de ceràmica amb motius hawaians. Els joves, per exemple, demanen molt el Testamento i el TOP 1 del local és el Serpiente del Caribe. Teniu competència? Competència com a tal, de cocteleria hawaiana basada en sucs de fruita, no. Del mateix estil hi ha locals a Barcelona i a Girona però per aquí no. Competència de prendre una copa tranquil·la tenim el Seven Seas, al Port de Mataró, que és un local preciós amb moqueta, de fusta. I per Mataró, crec que res més. A nivell de negoci què li demanes al 2019? Mantenir-me igual i pujar la facturació com l’IPC. Pensa que nosaltres tenim una facturació molt estable, són molts anys i ho tenim molt estudiat. L’hosteleria nocturna ha de basar gran part del seu negoci en 6 hores a la setmana, que són divendres a dissabte de 23h a 2 h. El cap de setmana és el moment fort tot i que nosaltres tenim obert tots els dies. Com valoreu el tracte d’ADVISORIA? Nosaltres érem clients de Lluís Massip amb qui estàvem encantats i ho continuem estant amb ADVISORIA. Sempre que tenim algun dubte o alguna cosa ens ho resolen i ens porteu tots els temes fiscals i laborals. Un plaer.Sergio Vallbona i Martínez està al capdavant d’Skiros (www.skiros.cat) des de l’any 2004 quan el va comprar al propietari que el va posar en marxa a Vilassar de Mar. En aquests moments, Skiros es troba al Polígon del Pla d’en Boet de Mataró en un local amb 200 m₂ de terrassa, 40 places d’aparcament i la mateixa ambientació de tota la vida. El seu èxit és fruit de dos ingredients bàsics ben combinats: la qualitat del producte i el bon tracte del personal. Poder-se prendre un Serpiente del Caribe, el número 1 en vedes, en un ambient tranquil on fer la copa després d’un sopar ja sigui amb amics, familiars o amb la parella és un plaer que ofereix aquest local de referència amb 33 anys d’història. Un local de referència a la comarca del Maresme i del Vallès Oriental on poder prendre còctels de dilluns a diumenge. Com va començar Skiros? A finals dels anys 60 a Barcelona, un tal senyor Coll va obrir 5 cockteleries hawaianes. Quan es va retirar les va vendre i cada encarregat va comprar el local. Un d’aquells encarregats anava molt al restaurant l’Atlàntida de Vilassar de Mar i va veure que després de sopar no hi havia cap lloc per anar a prendre una copa. Aleshores va ser quan va obrir Skiros al carrer Pau Casals de Vilassar de Mar. Al febrer del 2004, el vaig agafar jo i fins ara. Per què us vau traslladar a Mataró? Per un tema de lloguers, pel mateix preu podíem triplicar els m₂, disposar de terrassa i d’aparcaments, un fet indispensable avui en dia. A més estem en una de les zones d’oci de referència a la comarca. Quin tipus de client teniu? A prendre un còctel al Skiros hi ve tot tipus de gent, des de joves a gent gran, grups d’amics, parelles. La gent valora el producte que és bo, per exemple, el coco el fem nosaltres i la grosella ens la fan especialment per nosaltres. I també el bon tracte, tenim música ambiental tranquil·la i així es pot parlar en un ambient agradable. I quin tipus de còctels teniu? El còctel hawaià té una base de sucs de fruita i després l’alcohol però també en tenim sense, de secs, de dolços, de semisecs… Els servim amb canyetes llargues i amb copes fetes de ceràmica amb motius hawaians. Els joves, per exemple, demanen molt el Testamento i el TOP 1 del local és el Serpiente del Caribe. Teniu competència? Competència com a tal, de cocteleria hawaiana basada en sucs de fruita, no. Del mateix estil hi ha locals a Barcelona i a Girona però per aquí no. Competència de prendre una copa tranquil·la tenim el Seven Seas, al Port de Mataró, que és un local preciós amb moqueta, de fusta. I per Mataró, crec que res més. A nivell de negoci què li demanes al 2019? Mantenir-me igual i pujar la facturació com l’IPC. Pensa que nosaltres tenim una facturació molt estable, són molts anys i ho tenim molt estudiat. L’hosteleria nocturna ha de basar gran part del seu negoci en 6 hores a la setmana, que són divendres a dissabte de 23h a 2 h. El cap de setmana és el moment fort tot i que nosaltres tenim obert tots els dies. Com valoreu el tracte d’ADVISORIA? Nosaltres érem clients de Lluís Massip amb qui estàvem encantats i ho continuem estant amb ADVISORIA. Sempre que tenim algun dubte o alguna cosa ens ho resolen i ens porteu tots els temes fiscals i laborals. Un plaer.]]>