En Jordi i l’Esteve Català Lladó han seguit el negoci que va iniciar el seu pare, Esteve Català, l’any 1990 a Argentona com a agent exclusiu de Catalana Occident. El que va començar així s’ha anat adaptant a les noves circumstàncies i necessitats del mercat i ara aquesta empresa es continua dedicant a les assegurances però també a les finques i a les gestions. El bon tracte personal i l’eficàcia dels germans Català és el seu valor afegit davant de la gran competència que hi ha en aquest sector. Com i quan va començar el negoci? El meu pare va començar l’any 1990 com a agent exclusiu de Catalana Occident i al cap d’uns vuit anys es va fer corredor d’assegurances de diferents companyies. L’any 2002, dos anys abans que el meu pare morís, jo vaig començar a treballar amb ell i el meu germà sempre corria per aquí. Durant el 2002, i fins al desembre del 2015 vam col·laborar també amb la Gestoria Beltran de Mataró. Què va significar aquest canvi? En aquell moment vam decidir continuar en solitari i ampliar el negoci de les assegurances afegint també el de les gestions. Això va ser l’any 2016 i des d’aleshores també oferim gestions com canvis de nom de vehicles, duplicats de documents, fem la campanya de la renda i altres gestions burocràtiques. Pel que fa a les assegurances en fem de tot tipus: llar, vida, vehicles, comerços, indústries… I pel que fa a les assegurances, quin és el vostre punt fort respecte la competència? De competència n’hi ha molta però al oferir un bon preu, el client busca que hi hagi algú a l’altre costat. Nosaltres sempre hi som i el tracte personal el valora molt el client, la confiança és bàsica en un sector com aquest. D’on és el vostre client? Bàsicament d’Argentona però també d’Òrrius, Dosrius, Canyamars i de les urbanitzacions d’Argentona. Des de quan heu ampliat el negoci al sector de compra-venda i lloguer de finques? I com va? Doncs cap al final del 2016 i amb l’objectiu de donar un servei més ampli al nostre client. Fins ara ha anat força bé, sobretot pel que fa a la compra-venda. El lloguer és més difícil aquí a Argentona perquè hi ha més demanda que oferta. Vosaltres com a clients de Massip & Melchor que ara formeu part dels clients d’ADVISORIA, com ha estat la transició? La veritat és que ha anat molt bé, molt fluida perquè al tenir els mateixos interlocutors, la Lluïsa i la Dúnia, doncs per nosaltres això ens ho ha facilitat força. Estem contents i amb ganes de continuar treballant plegats.]]>