Rufino Pozuelo és el director general de l’empresa MRC International Training que es dedica des de fa 28 anys a formar treballadors de companyies per ser més eficients i resolutius. Aquesta empresa, fundada per Manuel Tallada, és pionera en el sector de la formació, compta amb 25 treballadors i en els darrers 5 anys s’ha internacionalitzat amb seus a Perú i Mèxic. Termes com intel·ligència emocional, habilitats comunicatives i actituds són enfocats per millorar els resultats dels seus clients, la majoria multinacionals. Ara és comú sentir a parlar d’intel·ligència emocional, de coaching… però es pot dir que MRC va ser pionera en el camp de la formació? Doncs sí perquè el president de MRC, Manuel Tallada, va fundar l’empresa fa 28 anys. Ells es va formar als Estats Units i després va aplicar els seus coneixements al món empresarial europeu on va seguir formant-se. I sí, ara està molt de moda tot el tema del coaching i molta gent s’ha apuntat al carro però nosaltres tenim la solvència que ens dona l’experiència, el nostre equip humà de formadors i sobretot els nostres clients que confien en nosaltres. Quin moment viu MRC International Training? En aquests moments estem portant a terme el Pla Estratègic 2015-2020 on a grans termes ens hem posat com a fita duplicar la companyia i la facturació. A dia d’avui anem sobre la previsió feta, hem tingut tres noves incorporacions al nostre equip que per nosaltres és el nostre valor afegit, les persones que formem MRC són les que donem el plus a l’empresa. Quin tipus de client teniu? Sobretot multinacionals que aposten pel desenvolupament del seu equip. Però també tenim empreses més petites i mitjanes que volen formar al seu equip per diferenciar-se de la competència, per fer el salt necessari per tirar endavant i millorar. Quins tipus de formació feu? En tots els nostres processos de desenvolupament combinem diferents metodologies de treball però sobretot training, coaching i b-learning. En tots ells busquem crear espais d’aprenentatge basats en les etapes de descobriment, pràctica i reforç. Tenim com a clients treballadors molt formats, nosaltres el que fem és provocar, remoure i així poder retocar, canviar, millorar o potenciar les actituds. En l’actitud està la clau. Quina competència teniu en el sector? Competència sempre hi ha però la nostra proposta de valor són les 25 persones del nostre equip, aquí nosaltres marquem la diferència. Des de quan compteu amb ADVISORIA i per quins aspectes? Treballem amb ADVISORIA des de l’any 1998, sempre comptem amb l’opinió professional d’ADVISORIA per qualsevol pas que hem de fer tant pel que fa a temes legals com econòmics. És la nostra millor consellera abans d’emprendre qualsevol acció important]]>