ETV Seguretat és una empresa que va néixer l’any 2001 a Granollers i que es dedica a la instal·lació i el manteniment de sistemes d’alarmes, detecció d’incendis i circuits tancats de televisió. Els seus clients són particulars que volen tenir més seguretat a casa seva i també empreses i tot tipus de negocis. Els tres socis fundador Què és el que us demana el client que vol protegir casa seva? La gran majoria dels clients que entren per la porta són gent que malauradament els han entrat a robar i no volen que torni a passar. Nosaltres concertem una visita a la casa o pis a protegir per poder veure els punts dèbils i poder fer una instal·lació adaptada a cada llar. A pisos també? Sí, abans s’instal·laven més alarmes a cases aïllades o unifamiliars però des de fa un temps també a pisos perquè també són objecte de robatoris. I pel que fa als clients d’empreses, quines necessitats tenen? Les empreses ens demanen sistemes contra incendi que són necessaris per temes legals i també sistemes de seguretat per protegir instal·lacions, maquinària i matèria primera. Entre els nostres clients també tenim edificis de l’administració pública. En la vostra trajectòria, com han evolucionat els sistemes d’alarma amb les noves tecnologies? El que més ha evolucionat és la comunicació amb les centrals d’alarmes, que ara és més ràpida i efectiva. També tot el tema de la vigilància amb imatges, la vídeo verificació s’ha vist molt millorada gràcies a les noves tecnologies. Penso en vacances de Nadal, Setmana Santa i estiu. És quan teniu més feina? Nosaltres a banda de la instal·lació també donen el servei de manteniment, per tant, tenim feina durant tot l’any però sí que és veritat que abans de les vacances, ja siguin les d’estiu o les de Nadal com ara, tenim puntes de feina. Molta competència en el sector? Quin és el vostre fet diferenciador? Competència sempre n’hi hagut en el tema de la instal·lació i manteniment d’alarmes però nosaltres tenim com a punt fort una instal·lació molt acurada, amb acabats molt fins i després el servei del manteniment que és un dels factors importants perquè tot rutlli bé i el client estigui satisfet. Pel que fa als sistemes d’alarmes que ofereixen les grans multinacionals del sector, jo crec que no són competència perquè estem parlant de conceptes de seguretat diferents. Per acabar, com us ajuda ADVISORIA en el vostre negoci? Nosaltres vam començar l’any 2001 i estem amb ADVISORIA des de l’any 2006. Durant aquest temps podem valorar perfectament el servei i el tracte i us he de dir que és una empresa de confiança i proximitat. Jo valoro especialment que m’expliquin les coses perquè les entengui ja que nosaltres no entenem de segons quins aspectes laborals i fiscals i amb ells estem més que tranquils i ben assessorats.]]>