
El pròxim divendres 18 de novembre, de 9 a 13:30h, el Tecnocampus acollirà el seminari exclusiu que impartirà l’Institut d’Estudis Financers per tractar les següents qüestions:
- El problema de la inflació en el compte de resultats per a moltes empreses i autònoms. Alguns conceptes previs de gestió. Veurem com afecta la inflació als comptes de resultats de les empreses i veurem empreses que poden traslladar aquest increment de costos al client (i analitzarem perquè) i altres tenen més dificultats en fer-ho.
- Per què focalitzar en la gestió de preus? Mostrarem com la importància de la gestió de preus per a maximitzar els beneficis de l’empresa.
- Com posem els preus als nostres productes? Veurem les principals estratègies que tenen les empreses per a posar preus als seus productes i serveis. Analitzarem els punts forts i febles de cada una d’elles.
- La percepció de valor i la sensibilitat al preu del client. Respondrem a preguntes com: què valora el meu client? I quan està disposat a pagar per aquest producte o servei? Claus a l’hora de fixar els preus dels meus productes i serveis.
- Estratègies de fixació de preus. Aquí mostrem diferents estratègies per a fixar preus i caldrà que cada empresari determini quines són susceptibles d’aplicar en el seu sector.
- Preus psicològics i descomptes. Farem un apunt sobre els preus psicològics i veurem els efectes que els descomptes tenen sobre el marge de l’empresa. I és que no sempre vendre més, implica guanyar més.
- Exemples pràctics. Ja per acabar veurem dos exemples d’empreses que estan aplicant estratègies de preu explicades en la sessió.
Per a més informació, envia’ns un e-mail a advisoria@advisoria.cat
Per formalitzar la teva preinscripció al seminari has d’omplir el següent el formulari: https://forms.gle/Enx91SnNEFNjzhTy9
El seminari està valorat en 150 €, però si t’inscrius abans de l’11 de novembre, el cost serà de 120 €!
