Impressionat fa més d’una dècada que ofereix solucions gràfiques i d’impressió als seus clients. L’any 2007, en Raül Mora i en Javier González, van decidir engegar un projecte conjunt per donar servei a la demanda creixent en l’univers de la publicitat i les arts gràfiques per a empreses.

Malgrat que han hagut de fer front a una crisi econòmica quan començaven a caminar i, ara, amb l’experiència, s’enfronten de nou a les adversitats provocades per una pandèmia global, Impressionat ha estat capaç de seguir imprimint somriures i esperances en tot moment. Es consideren una “moderna, dinàmica i molt humana” que ofereix un gran ventall de possibilitats per respondre, amb qualitat, a les necessitats dels seus clients.

Parlem d’arts gràfiques, comunicació i tendències amb Raül Mora, un dels socis d’Impressionat.

La sensació és que el sector de les arts gràfiques i de la impressió no deixa de progressar mai. De quina manera us ha influït la revolució digital i tecnològica?

Com també passa en molts d’altres sectors, l’evolució és imparable i tot canvia ràpidament. En el nostre cas, i tenint en compte la demanda dels nostres clients, procurem estar al dia constantment per donar respostes a les noves necessitats que es generen i que, indiscutiblement, tenen una raó de ser molt vinculada amb la digitalització i amb la revolució tecnològica que vivim avui dia.

Malgrat els intents per ser més sostenibles i la presència de l’univers digital en cada àmbit de la nostra societat, ara com ara, seria viable una comunicació sense impressió?

És cert que, actualment, la publicitat i la comunicació s’han disgregat en diferents camins però sempre hi ha una part que necessita palpar-ho. El nostre parer és que com més vies de publicitat i comunicació millor, i si estan a l’abast de la gent, perfecte. D’aquesta manera, explorant diferents camins, siguin digitals o físics, la informació arriba millor i a més gent.

Estem convençuts que ara com ara podem conviure en harmonia amb totes les opcions, més enllà dels que ens ofereix l’entorn digital.

Les vendes online són cada vegada més presents i importants. Els clients, però, segueixen requerint l’assessorament personalitzat, el face to face?

Absolutament. De fet, això és que els nostres clients busquen quan ens truquen. Volen que els assessorem, que els donem consells útils i fàcils d’aplicar. Els clients venen amb una idea i nosaltres, a través dels nostres coneixements, de l’experiència de més de vint-i-cinc anys en el sector i dels serveis que oferim, intentem donar-hi forma i fer-ho realitat. Aquest assessorament personalitzat que oferim des d’Impressionat resta maldecaps als nostres clients i els suma temps de dedicació al seu negoci.

Amb tota la informació que circula, el client s’ha tornat més exigent?

Sí, sense cap dubte. Tot i això, s’ha de reconèixer que si la resposta que donem és bona, el client també és més agraït i aconseguim fidelitzar-lo amb més facilitat. 

Quines tendències observeu en les comandes dels vostres clients? 

Ens hem adonat que les empreses, els nostres clients, cada vegada creuen més en el màrqueting i en la publicitat. No en quantitat però sí en qualitat i constància durant l’any, sigui per campanyes o per estacionalitat.

Què ofereix Impressionat?

Impressionat és una empresa moderna. Intentem donar tots els serveis possibles als nostres clients amb la més alta qualitat i amb tècniques d’impressió d’última generació però també tècniques clàssiques, de tota la vida. El nostre objectiu és ser molt rigorosos i assessorar i aconsellar cada client d’una manera totalment individualitzada.

Per on passa el futur més immediat d’una empresa com Impressionat?

Deixant al marge la situació crítica que estem vivint tots plegats i sense oblidar que volem superar com sigui aquest atzucac que ha provocat el coronavirus, l’equip d’Impressionat no hem perdut la il·lusió. La pandèmia no ha minvat les ganes i les energies que teníem fa sis mesos, per exemple, abans que comencés tot aquest enrenou. Volem continuar donant el millor de nosaltres a tots aquells clients que ens confien els seus projectes com hem fet des que vam alçar la persiana per primera vegada fa tretze anys.

Per què vau confiar en ADVISORIA, advocats i economistes?

Més enllà de la professionalitat que ens han demostrat, perquè sempre que els hem necessitat han estat a l’altura, ens sentim molt identificats amb el savoir faire de l’equip. El seu tracte, proper i humà, ens han fet sentir molt sostinguts. Una virtut que, en general, s’ha perdut molt últimament.

Escolta l’àudio de la conversa, fent clic aquí