21/3/2011
UN 40% DELS EMPRESARIS DE GRANOLLERS I EL VALLÈS ORIENTAL CREUEN QUE EL SEU NEGOCI ANIRÀ A MÉS ELS PROPERS MESOS

Tan sols un 20% creu que l'economia global de la comarca millorarà durant 2011

Aquestes dades es desprenen dels resultats del Termòmetre d'Advisoria, l'enquesta mensual dirigida a empresaris i autònoms del Vallès Oriental que porta a terme Advisoria, empresa de serveis jurídics i econòmics de referència de l'eix econòmic Valles Oriental-El Maresme.

Granollers, 21 de març de 2011-. Advisoria,empresa de serveis integrals d'advocacia, assessoria econòmica, fiscal i laboral, amb seus a Granollers, Mataró  i Barcelona ha endegat una enquesta mensual entre els seus clients: més de 1.800 petites i mitjanes empreses i entitats del Vallès Oriental i El Maresme. L'objectiu és prendre el pols de la marxa de l'economia real d'aquestes dues comarques.

De l'enquesta se'n desprèn que el 40% dels empresaris del Vallès Oriental creuen que la seva empresa anirà a més al llarg del present any. Aquestes dades contrasten amb un cert pessimisme en relació a la economia del Vallès Oriental ja que tant sols un 20% creu que millorarà al llarg del present any.

És de destacar que els empresaris del Vallès Oriental són més pessimistes sobre la marxa de l'economia al Vallès Oriental que sobre el conjunt de Catalunya ja que el 30% dels empresaris enquestats creuen que l'economia catalana millorarà al llarg de 2011.

Per Ivo Florenza, soci d'Advisoria: " A mesura que la crisi s'ha prolongat en el temps les empreses han buscat en despatxos com Advisoria consell sobre com optimitzar costos, gestionar millor la fiscalitat i els recursos humans. A Advisoria -ha manifestat Florenza- hem après i crescut amb els nostres  clients i avui estem molt preparats per ser un recolzament d'alt valor afegit pels nostres clients. Més que un proveïdor hem esdevingut un partner".

Més sobre Advisoria

Advisoria és una companyia de Serveis integrals d'advocacia, assessoria econòmica, fiscal i laboral amb seus a Mataró, Granollers i Barcelona.  Es tracta d'una de les companyies de serveis jurídics i econòmics més grans de l'eix econòmic Vallès-Maresme, amb una àrea d'influència que enguany s'ha estès fins el Barcelonès, oferint servei a més de 1.800 entitats, empreses i particulars.

Els professionals d'Advisoria aporten, des de 1997, contrastats coneixements en el sector de l'advocacia, l'assessorament econòmic, fiscal, comptable i financer.