21/3/2011
UN 20% DELS EMPRESARIS DE MATARÓ I EL MARESME CREUEN QUE L’ECONOMIA DE LA COMARCA MILLORARÀ A 2011 VERS UN 50% QUE CREU QUE EMPITJORARÀ

Aquestes dades es desprenen dels resultats del Termòmetre d'Advisoria, l'enquesta mensual dirigida a empresaris i autònoms del Maresme que porta a terme Advisoria, empresa de serveis jurídics i econòmics de referència de l'eix econòmic El Maresme-Vallès Oriental.

Mataró, 21 de març de 2011-. Advisoria,empresa de serveis integrals d'advocacia, assessoria econòmica, fiscal i laboral, amb seus a Mataró, Granollers  i Barcelona ha endegat una enquesta mensual entre els seus clients: més de 1.800 petites i mitjanes empreses i entitats del El Maresme i Vallès Oriental. L'objectiu és prendre el pols de la marxa de l'economia real d'aquestes dues comarques.

De l'enquesta se'n desprèn que el 20% dels empresaris maresmencs creuen que l'economia maresmenca millorarà al llarg del present any. Les dades també reflecteixen que un 50% creu que el context econòmic de la comarca empitjorarà i un 25% creu que no experimentarà cap canvi substancial.

És de destacar que els empresaris del Maresme són més pessimistes sobre la marxa de l'economia al Maresme que sobre el conjunt de Catalunya ja que el 30% dels empresaris enquestats creuen que l'economia catalana millorarà al llarg de 2011.

Per Manuel Fernández, soci d'Advisoria: " A mesura que la crisi s'ha prolongat en el temps, les empreses han buscat en despatxos com Advisoria consell sobre com optimitzar costos, gestionar millor la fiscalitat i els recursos humans. A Advisoria -ha manifestat Fernández- hem après i crescut amb els nostres  clients i avui estem molt preparats per ser un recolzament d'alt valor afegit pels nostres clients. Més que un proveïdor,  hem esdevingut un partner".

Més sobre Advisoria

Advisoria és una companyia de Serveis integrals d'advocacia, assessoria econòmica, fiscal i laboral amb seus a Mataró, Granollers i Barcelona.  Es tracta d'una de les companyies de serveis jurídics i econòmics més grans de l'eix econòmic Vallès-Maresme, amb una àrea d'influència que enguany s'ha estès fins el Barcelonès, oferint servei a més de 1.800 entitats, empreses i particulars.

Els professionals d'Advisoria aporten, des de 1997, contrastats coneixements en el sector de l'advocacia, l'assessorament econòmic, fiscal, comptable i financer.