4/3/2010
L’IMPAGAMENT, UN PROBLEMA DE TOTS

ADVISORIA organitza i lidera les Jornades Professionals sobre l'Impagament amb l'objectiu de convertir-se en la plataforma d'empresaris, associacions i institucions, en aquesta ocasió per tractar i debatre la problemàtica de l'impagament en l'àmbit empresarial, així com les seves conseqüències legals i econòmiques. La Jornada comptarà amb les ponències d'un representant de l'Administració d'Hisenda, un representant de la Tresoreria General de la Seguretat Social i un empresari d'una PYME, els quals exposaran les actuacions dels ens gestors davant d’un impagament, les solucions a oferir i l'empresa com creditora, entre altres temes. Els convidem a inscriure's per participar en la I Jornada Professional ADVISORIA: L'IMPAGAMENT, UN PROBLEMA DE TOTS que tindrà lloc el proper 21 d'abril al Casal de l’Aliança a Mataró. FITXA TÉCNICA Data: 21 de abril Lloc: Casal de l’Aliança - C/Bonaire, nº25, Mataró) Durada: de 16.00h a 19.30h Assistència (aforament limitat): pymes, associacions i institucions de la zona d’influència del Maresme i el Vallès. Inscripcions: ADVISORIA Mataró – Yolanda Martín Tlf: 93 799 80 90 advisoriamataro@advisoria.cat web: www.advisoria.cat Col•laboracions: Ajuntament de Mataró, Institut Municipal de Promoció Econòmica Premsa: Nal3 — Clara Guardiola Tlf: 93-238.80.80 / clara@nal3.com web: www.nal3.com