25/11/2015
Duros a Quatre Pessetes 22/11/2015

Aquest mes de novembre s'ha posat en marxa al web de la Seguretat Social un simulador per calcular la pensió de jubilació. Aquesta eina també permet al ciutadà informar-se d'algunes altres de les seves dades com poden ser els anys cotitzats i la vida laboral entre d'altres. El primer dia de funcionament, el servidor es va col·lapsar per l'allau de ciutadans que hi van accedir, el que acredita com era de desitjat aquest servei. Des d'Advisoria creiem que un cop solucionats els dissortadament habituals problemes tècnics, aquesta és una millora per, de mica en mica, anar cap a una administració més eficaç i transparent. De totes maneres, disposar de la informació no sempre és sinònim de saber la millor opció, i per això els professionals continuarem aconsellant els nostres clients sobre les condicions més favorables en el moment de la seva jubilació aportant valor a la presa de decisions amb el nostre coneixement i experiència.

Escoltar audio »

EulÓlia Roca